آموزش|پرورش|شترمرغ|جوجه کشی|مشاوره|راه اندازی|جیره نویسی|دستگاه جوجه کشی

سابقه 15 ساله پرورش موفق و حرفه ای شترمرغ،دکتری تخصصی پرورش شترمرغ، پژوهشگر ارشد کشوری در صنعت شترمرغ، ارزیابی شترمرغ مولد و پیش مولد، اکبر زمانی ،مدرس جوجه کشی و پرورش شترمرغ دانشگاه جامع علمی کاربردی،09132098516

آموزش|پرورش|شترمرغ|جوجه کشی|مشاوره|راه اندازی|جیره نویسی|دستگاه جوجه کشی

سابقه 15 ساله پرورش موفق و حرفه ای شترمرغ،دکتری تخصصی پرورش شترمرغ، پژوهشگر ارشد کشوری در صنعت شترمرغ، ارزیابی شترمرغ مولد و پیش مولد، اکبر زمانی ،مدرس جوجه کشی و پرورش شترمرغ دانشگاه جامع علمی کاربردی،09132098516

آموزش کاربردی و عملی جوجه کشی و پرورش شترمرغ ،کلاس آموزش خصوصی و عمومی در خصوص پرورش شترمرغ ،آموزش مجازی واینترنتی ،ارزیابی شترمرغ مولد و پیش مولد،قیمت نهاده ها و قیمت محصولات ، فارغ التحصیل مقطع دکتری تخصصی ازدانشگاه تربیت مدرس تهران، مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان دردروس تخصصی جوجه کشی شترمرغ و پرورش شترمرغ
09132098516 ، دارای 15 سال سابقه پرورش شترمرغ و مدیریت مزارع بزرگ پرورش شترمرغ در ایران ، مشاور طرح های شهرک و مجتمع های بزرگ پرورش شتر مرغ در داخل و خارج از کشور، پژوهشگر و مروج ارشد کشوری در صنعت شترمرغ

بازاریابی

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۰۸ ق.ظ

مشاور پرورش شترمرغ

 

بازاریابی  

ایجاد مزرعه شترمرغ آسان است. سودآور ساختن سرمایه گذاری به ارزیابی چگونگی بازاریابی فرآورده های حاصله از شترمرغ نیاز دارد.

بهترین توصیه ای که می توانم برایتان داشته باشم این است که با مزرعه داران از دیگر مناطق ملاقاتی داشته باشید و پی ببرید که آنها محصولاتشان را چگونه و به چه قیمتی به فروش رسانده و تقاضای موجود را بررسی کنید.

ممکن است فرآوری و بازاریابی را به عنوان بخشی از برنامه کلی مزرعه در نظر بگیرید.

 پرنده های زنده

 برخی ممکن است به قصد فروش پرنده زنده به پرورش اقدام کنند. اگر چه این امر به برگشت سرمایه در کوتاه مدت کمک کرده و بسته به کشور محل پرورش می تواند در آمد بالایی را به همراه داشته باشد، اما باید اتفاقاتی را که در صورت اشباع شدن بازار پرنده زنده و نبود تقاضای بیشتر برای پرنده زنده رخ می دهد، مد نظر داشته باشید.

باید بررسی کنید که چه کسی و به چه قیمتی خریدار پرنده ها است. این مرحله تجاری شدن است.  

مشاور تاسیس و پرورش شترمرغ

مشاور پرورش شترمرغ

 

تجهیزات کشتار

 زمانی که هیچ خریداری برای پرنده های آماده کشتار وجود ندارد، ممکن است لازم باشد کشتار و بازاریابی محصول را خودتان انجام دهید. لازم است که از نزدیک ترین کشتارگاه و هزینه کشتار اطلاع داشته و اگر واحدتان به حد کافی بزرگ باشد چنین تجهیزاتی را خود راه اندازی کنید.  در آفریقای جنوبی، اغلب کشاورزان صاحب چنین تجهیزاتی بوده و بر مبنای سهمیه بندی فعالیت می کنند. هر کس با خرید سهمیه، حق کشتار پرنده را خواهد داشت. لازم است بدانید که آیا کشتارگاه مورد تأیید است یا نه.

در این حال بازار پر رونق  تقاضا برای گوشت شترمرغ را دارید.

کار دسته جمعی با دیگر مزرعه داران منطقه و احتمالا تشکیل تعاونی برای رسیدن به بازارهای بزرگتر مفید است.

 بازاریابی فرآورده های گوشتی

 مشکل گوشت این است که در حالت تازه یک فرآورده فاسد شدنی است. گوشت شترمرغ باید هر چه سریعتر به فروش برسد و به روز است. در صورت انجماد، گوشت را می توان تا یک سال نگهداری کرد.

 

مشاور و متخصص پرورش شترمرغ ایران

دکتری عتوم طیور- تخصص شترمرغ

09132098516

Akbarzamani.ir

Akbar.zamani2020@yahoo.com

ثبت نظرات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی